جستجو کردن
Close this search box.
جستجو کردن
Close this search box.

کاراکترهای جدید فصل دوم سریال Wednesday معرفی شدند

نویسنده: تیم تولید محتوا

انتشار: دی ۱۳, ۱۴۰۲

ایمیل
تلگرام
توییتر

جزئیات بیشتری از کاراکترهای جدید فصل دوم سریال Wednesday شبکه نتفلیکس منتشر شد که برای تولید در ماه آوریل ۲۰۲۴ در نظر گرفته شده است.

S1-MCI

تولید فصل دوم سریال Wednesday (ونزدی) شبکه نتفلیکس از ماه آوریل ۲۰۲۴ در ایرلند آغاز می‌شود و اکنون در تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که جزئیاتی از کاراکترهای جدید این نمایش کمدی ترسناک منتشر شده است. همان‌طور که رسانه What’s on Netflix گزارش داد، سه شخصیت جدید کارلوف، ولفگنگ و آنی نام دارند.

رسانه What’s on Netflix گزارش داد که کارلوف یک نوجوان ورزشکار است و بازیگر این نقش باید از یک اندام مصنوعی استفاده کند. جزئیات زیادی از ولفگنگ در دست نیست، اما می‌دانیم که این کاراکتر یک نوجوان جذاب و بی‌پروا است. همچنین آنی به‌عنوان یک دختر جوان ۱۲ تا ۱۴ ساله توصیف می‌شود که در این سن‌وسال بسیار باهوش و عاقل است.

جزئیات داستانی فصل دوم Wednesday مخفی نگه داشته می‌شود، امانویسنده‌های این نمایش قبلا اعلام کردند که اعضای بیشتری از خانواده آدامز در اپیزودهای آتی معرفی خواهند شد و بیشتر به رابطه ونزدی با مادرش پرداخته می‌شود. جنا اورتگا نیز وعده داد که تأکید قسمت‌های جدید به‌جای روابط عاشقانه روی وقایع ترسناک خواهد بود.

نخستین فصل سریال ونزدی مورد استقبال بی‌نظیر طرفدارها قرار گرفت و تنها در چهار هفته ۱ میلیارد و ۲۳۷ میلیون ساعت تماشا شد. این سریال به سومین نمایش محبوب نتفلیکس در طول تاریخ بدل شد؛ درحالی‌که فصل اول سریال Squid Game (بازی مرکب) و فصل چهارم سریال Stranger Things (چیزهای عجیب) در جایگاه اول و دوم قرار دارند.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
6582aa0deb3279f2c062050b